בלדה ליום המשפחה: "יום אחד שאהיה גדולה תהיה לי שפית פרטית"

אתי קצבורג No Comments on בלדה ליום המשפחה: "יום אחד שאהיה גדולה תהיה לי שפית פרטית"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלדה ליום המשפחה.

יומאחד שאהיה גדולה יהיה לי חנות של מכנסיים, כאלה שמחזיקות לנצח ולא אזכה יותר לטלפונים מהתלמוד תורה ששוב "חור גדול במכנסיו" זה לא רק שיר ילדים אלא עדות קורעת ודוממת למה שהשובב עשה.

יומאחד שאהיה גדולה יהיה לי חנות של עוזרות בית כאלה שיודעת גם לסדר חדרים של בנות עשרה, שיודעות לאסוף ולמיין אוסף כוסות קרטון לפי גדלים, יודעות להפריד בגדים לפי צבע וצורה וחג ויומחול ויודעות לסגור מיטות ככה שלא יציץ הסדין מלמטה.

יומאחד שאהיה גדולה תהיה לי מכבסה אישית עם מכונת כביסה אמיתית שדוחסת 100 קילו ביחד וכן רצוי גם ייבוש, יהיה שם ממיין סדרתי ,מוציא ומכניס, מקפל ומסדר ארונות,מה שנקרא מכבסה משוכללת והיא תהיה שלי רק שלי. (אם יישאר זמן אעשה מזה גמח לנזקקים שגם הם יהנו מה יש?)

יומאחד שאהיה גדולה תהיה לי חנות של גרביונים כאלה שלא נקרעות לעולם וכל בוקר אשלוף לפי הצבע גרביון חדש נוצץ, ואגיש לילדה שלי כמו שמגישים פרס לחתן ישראל.

יומאחד שאהיה גדולה תהיה לי שפית פרטית כזאת שיודעת להכין עוד דברים חוץ מפסטה ושניצל תירס, תהיה לה אבחנה כל כך דקה שהיא תדע להבחין בין שניצל של טבעול לבין כל טוב טבע והיא תדע לרצות את כולם עשרים וארבע שבע ובאיזה שהוא שלב יוציאו לה את הטחול שלא תתעייף מהבקשות.

 יומאחד שאהיה גדולה תהיה לי קניינית כזאתי שתבין בכל האחד פלוס אחדים, תדע לרוץ לרייצ'ל איך שמתחיל שם ההסתערות כאילו מישהו הרג מישהו, תדע לקנות את הכל בסטיילינג תואם ושתבין באופנה של בנות שבע ששונאות ללבוש 'יכנע' ולא ממותג. סוג קניינית רובוטית נטולת רגש שלא תיקח ללב כשהיא חוזרת מכוסת שקיות הביתה ואומרים לה שהכל איחס אחד גדול והיא לא מבינה כלווווום בטעם.

יומאחד שאהיה גדולה יהיה לי שדה תעופה פרטי עם נציג שמכיר את כל היעדים ואת טיסות הלואו קוסט וידע להזמין כרטיסים לאוסטריה לקיץ בדיוק בזמן, בין פברואר למרץ וכש'אל-על' חוגגת יומולדת או 25 שנה למטוסי הג'מבו שלה, וידע להוציא הודעת דובר שגם אנחנו טסים השנה.

יומאחד שאהיה גדולה תהיה לי אמא פרטית , מיוחדת כזו שתדע לדבר עם כל המורות באסיפת הורים בחן המתבקש, תדע ללבוש את הבגדים הנכונים כולל פאת קארה סינטטית, תדע להכין לכל המסיבות בגן ובבית הספר את הקאפקייקס הכי מדויקים עם הקרם הכי טעים בארץ ותארגן את הכסף למשלוחי מנות והמתנות של הצוות החינוכי.

יומאחד שאהיה גדולה אקרא את כל הדברים האלה שכתבתי למעלה ואודה לאלוקים מאה פעמים שאת הכל אני עושה לבד בעשר אצבעות (עם הבעל כמובן!!!) וכמה כיף שיש לי את היכולת הזו של להיות אמא אחת שעושה הכל לא כל אחד זוכה לזה.

וגם שמאד ארצה את אחד מהסעיפים למשל חנות גרביונים או שפית צמודה אשנן לי לנצח שהרגעים האלה בהם אנחנו חיים ומגדלים משפחה הם מושלמים והרבה אנשים היו נותנים הרבה בשביל חלקיק מזה. אז שקט!!!

ורגע לפני הסוף אם אתם בכל אופן מוצאים מתקן מכנסיים אלוף שמוכן לעבוד על בסיס סטנד ביי אודה לכם אם תמסרו לו את המייל שלי.

[email protected]



0 תגובות